Lucia

Idag så var det luciatåg i kyrkan. Eller ja, det var niorna och nåra från åttan och en från sjuan tror jag :P Men ialla fall, FAN VAD BRA EMELIE ÄR!! Asså hon sjunger så j*vla fint! Man får rysningar :) Hela lucian var jätte bra!


Lite väl lång kanske? :P



Lite suddiga bilder, jag vet. Men jag tog med min mobilkamera :)


Efter skolan så for jag och amanda på dollar och handla lite godsaker till ikväll och troligtvis så blir det väl över något tills imorrn också :P Kevin kommer vinna Idol ikväll! Det är ju självklart! :D


Hahah amanda posar med tomten!

Imorrn ska jag fara till skellefteå, shoppa lite och träffa brorsan :)
Kommentarer
Postat av: e'h

sån tomte har vi!

2008-12-23 @ 21:18:03
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0