Tisdag

Hej hej! Jag har varit på samhället ungefär hela dagen idag. Jag, amanda och hanna for ut på samhället vid halv ett, tittade runt lite o så.. Sen vid ett gick vi till medan för att se kevin, robin och alice! Det började inte förrän två men minna sa att det var jätte mycket folk, så vi pallrade oss dit. Vi fick gå in i den lilla bio-salongen med typ tusen personer och dö av värme tills det började ;P Men dom var duktiga och robin var skitsnygg! :D Efter det så följde elina med på samhället och vi köpte det vi skulle köpa.


Alla tre!


Först ut och sjunga var robin!


Sedan alice!


Och sist men inte minst kevin!

Det här köpte jag:


Svarta pumps från Pettersons sko (Duffy)


Och den här bodylotionen från Apoteket.

Klockan halv åtta ska jag, amanda, hanna, elina och minna fara och handla tacos tills imorrn och lite annat. Vi ska vara hemma hos hanna och fira nyår där. Det kommer bli skit kul!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0