Solig sommardag och PDOL

Det var ju ett tag sen jag var inne här, så det blir ett låååååååångt inlägg ;) Hoppas ni orkar läsa!

"Steg upp morgonen, innan min dag var riktigt vaken, åååå vilken härlig dag!" Drog en liten truddilut där, för det var just så min morgon började! :) Mina dagar brukar ju börja vid tolv, ett men idag började den vid halv tio. Jag visste att det skulle vara bra väder idag så jag hade ställt väckar-klockan på nio, men trött som jag var så somna jag om :P Men amanda ringde och väckte mig sen och det var ju inte helt fel, för jag behövde stiga upp! :) Solen stekte verkligen! Vi hade sagt att om vädret var bra skulle vi fara och sola och kanske bada på gielas. Sagt och gjort. Vi kom dit, la oss ner och sola tills molnen började täcka solen. Så det blev nog ingen bränna idag :( Men jag har kvar lite bränna från tidigare dagar ialla fall, så det får räcka ett tag :D



Imorrn drar jag och elina till piteå! Yeah! Gud så kul det kommer bli, digga My Cool live, dansa, skratta.. Kommer bli en superhelg alltså! Fatta PDOL, så kul! :D Det kommer inte bli något bloggande från piteå, men när jag kommer hem så! :) Nu måste jag sova. För det blir att stiga upp tidigt imorrn. Ha de jätte bra, så hörs vi! God natt och hej då :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0