Bästa låten för tillfället.

Jag sitter här med våran sega dator med pappersbitar i näsan och diggar Just Dance med Lady gaga. Bästa låten för tillfället. Jag vet inte än hur jag sätter in videos från Youtube, men jag är ju lite otekniskt så ni får nöja er med att jag skriver vad låten heter ;) Den är ialla fall skita bra! Varför jag sitter med pappersbitar i näsan är för att jag har använt upp ca 100 meter papper genom att snyta mig typ varannan minut :/. Så jag orkar inte snyta mig mer, så då sätter jag stopp i näsan istället. Och våran sega dator gör inte vardan bättre. När datorn håller på att ladda så sitter jag och typ knäcker varje kroppsdel jag har, fingrarna, handlederna, nacken, ryggen, knäna, fotlederna, tårna, armbågarna. Ja, det var nog allt. Och jag gör det inte bara när jag sitter vid datorn utan väldigt ofta faktiskt och folk säger ju att om man knäcker sig (det där lät lite konstigt) får man ont i lederna när man blir äldre :S. Men det går bara inte att sluta, har gjort det i flera år. Det låter som om jag är knarkare "Men det går inte att sluta, har gjort det i flera år." :S Haha.
Nu ska jag spruta in lite otrivin i näsan innan jag går och lägger mig, god natt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0