Chokladbollar

Jag, elina och amanda bestämde oss för att baka chokladbollar. Så vi tog fram kakao, havregryn, socker, margarin å sånt man behöver till chokladbollar, blandade och gjorde oss tre stora chokladbollar. En till oss var och mumsade sedan i oss dom goda chokladbollarna. Ååh vad jag älskar chokladbollar, det är såå gott! Efter det var vi mätta och glada :) Vi såg även film, Saw 1 och 2. Fast vi kunde inte se 1:an, det blev på norska även fast vi hade valt svenska och det var några som pratade om vad filmen handlade om när filmen spelades. Så då satte vi på 2:an istället. Saw-filmerna har ju funnits länge men jag har aldrig sett nån. Så det blev en liten Saw-premiär för mig ikväll. Får väl ta och se 3:an och 4:an nån annan gång ;)


Våra (snygga) chokladbollar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0