Fredagskvällen.

God morgon!
Amanda ringde typ halv tio och undrade om vi skulle hitta på något. Det kan vi väl göra, svarade jag. Jag käkade upp min varma macka sen cyklade jag iväg till hon. Vi satt en stund vid datoren, sen stack vi på OKQ8 och köpte oss lite gott. Sen smsade bea och undrade om hon kunde vara med oss, och det kunde hon :) Sen stack vi på shell, sen mötte vi imaan, linn och matilda och pratade lite med dom, sen till beas lägenhet, sen så for jag hem. Klockan var nog kvart i ett då :P När jag cyklade hem så var allt så här lite kusligt, det var dimmigt i skogen och det var bara jag på cykel vägen :S. Kusligt! ;P haha. Sen när jag kom hem såg jag klart The Ring 2 på tv:n helt själv :O Läskigt värre xD Sen gick jag och la mig :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0