Sol, sol, sol!

Idag har det varit stekande sol, klarblå himmel... En superbra sommardag :D Jag har inte haft tid att blogga idag för att jag har ju legat ute och solat och så har jag fått tv i mitt rum :) Det är syrrans gamla men det funkar så bra. Jag blev väckt imorse av av att pappa kom in och bara; "Agnes, du ska få tv i ditt rum. Vi kommer borra hål ivägen snart så du måste upp!" Och jag bara "What?" som ett enda stort frågetecken :P Men jag knallade mig upp och gick ut och sola.

Ikväll är det PCD finalen! Spännande, spännande.. :) Det blir att sitta bänkad framför tv i en timme då. Fast i och för sig så vet jag redan vilka som vinner för jag såg det på City TV :P Men det är kul att se ändå! :D haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0