Tågresan :)

Tåget började sin färd vid 18.00 mot slagnäs (jag skrev fel innan). Vi vandrade fram och tillbaka hela tiden i tåget, vi hittade först en tom kupé. Men vi ville ha en bättre så vi gick till ena änden av tåget men det var fullt så vi gick tillbaka och då var kupén upptagen, så vi gick tillbaka igen för att försöka hitta en annan men det fanns inte så vi gick tillbaka ännu en gång :P Jag minns inte hur många vänder vi gick tills vi slut hittade en kupé :). När vi kom fram till slagnäs klev vi av för dom vänder ju loket så vi kan åka tillbak ;). Vi tog några kort, sen klev vi på igen och började färden tillbaka. Tåget brukar stanna vid en sjö så man får grilla korv och man får bada om man vill också, vi badade inte men vi grillade korv. Min pinne började brinna så den gick av och korven for i sanden, sen hände samma sak igen :( men en korv fick jag ialla fall i mig :) sen klev vi på tåget igen, och efter nån minut fortsatte tåget att tuta :) när vi kom hem igen så for vi till hanna, vi hängde framför datan en stund sen spelade vi some music och drack mormorsaft ^^ jag och elina stack hem vid halv ett, amanda stannade kvar till jag vet inte hur länge :P Vi hade jätte roligt och skämtade och skrattade som vanligt :)

Vafan det är nått fel! Jag försöker ladda upp bilder men det går inte :/ Ajja jag får försöka sen :)

Ha de bra så länge! :) Kram Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0