Tältkvällen

Jag vet att klockan är är sent när jag skriver om tältningen, men jag har inte orkat skriva (för när man tältar blir det väldigt lite sömn). Men nu när jag egentligen borde sova så orkar jag skriva :P. Det blir mest bilder från tältningen, men lite skrivande ;) Jag har även färgat håret. Det blev bajs dåligt, för jag la på aluminiumfolie på huvet när jag hade färgen i å så råkade lite folie lossna och då såg att foliet hade färgat av sig :'( Så då sprang jag och skjölde/sjölde (vet inte hur det stavas) av det direkt men det var ändå grått :( eller det är bara fram just där hårfästet börjar det är grått. Jag funderar på om jag ska köpa ny hårfärg eller så hade min syrra ett blondspray som man sprutar på i håret och då blir det blond, det håller väl ett tag ialla fall :D å så har vi blondbalsam och shampo så så småningom så försvinner det, hoppas! Jag tror det blir att jag sprayar p.g.a sparandet ;)
Nä, nu blir det bilder från tältiningen :)



När vi satte upp tältet. Först satte vi upp det helt fel så vi var tvungen ta ner
det och sätte upp det igen :P



Tillslut blev resultatet bra! :)


Elden.


Brudarna :)


Jag, amanda, emelie och elina :)


Go drickan min :D


Den hela bryggan ;)

Nu ska jag väl dra mig till sängen för lite sömn :) goooo natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0