Tisdag

Hejsan!

Jag kunde inte lägga in tågbilderna som tänkt igår. Jag sovde hos Elina, och Amanda gjorde också det :) Det var tänkt att vi skulle ha ett lan, haha :P Men det gick inte för Elina har trådlöst bredband, och det funkade inte på min och amandas dator. Men det var inte så konstigt att det funkade på min för den är typ tio år gammal, haha xD Men vi har en annan dator hemma som är betydligt nyare som vi använder ;) Men den är inte bärbar så det skulle vara väldigt krångligt att ta med sig den ;P

Nu är jag hos amanda, vi ska snart dra ut på samhället :) Det ska ju öppnas en liten galleria här, haha :P I det här lilla samhället ^^ Fast det är ett kvar tag, dom har inte börjat bygga än. Och det blir nog inga märkvärdiga affärer heller :]
Jag lägger nog in bilderna sen, men jag ska inte lovat nått, för man vet aldrig vad som kommer ivägen ;) Ha det bra, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0