Hon kmr inte ikväll :(

Jag sa ju att elina skulle komma ikväll men det gör hon inte :( elr hon kmr typ inatt nån gång . Så jag ska inte vara med hon ikv, det får bli imorrn :)

Igår var det ju midsommar afton, trevligt och gott ^^ Det var verkligen jätte god mat, magen spräck typ, nä det gjorde den inte men, mätt blev jag iaf :) Jag hann att duscha och fixa mig innan gästerna komme, var tvungen att lägga till en liten spurt när jag bara hade typ 50 min på mig, men som tur hann jag ! :)
Jag var med amanda på kvällen en stund, vi gjorde inget spec. Vi sminkade till oss lite extra för det var midsommar och som sagt så hade vi ju lite att göra :P

Kommentarer
Postat av: amanda

ta bort! haha ;)

2008-06-22 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0