Piteå

Jag ska berätta om vad jag gjort nu i piteå, jag ska försöka göra historian kort, för annars tar den aldrig slut.

Tisdag; Kl. var strax 16.00, satt lugnt och såg tv tills mobilen ringde. Det var elina som sa att dom skulle komma förbi och hämta mig nu! Mamma höll på att laga maten som jag inte hann att äta, när jag sa att dom skulle komma nu. Så jag tog en banan å nåra bullar och stoppa ner i en påse. Tog resväskerna, slängde ut dom och sa hejdå till familjen. Hoppa in i bilen och började färden mot PITEÅ! Jag började käka bananen sedan bullarna. Vi for först till Älvsbyn, för vi skulle se elinas lillebror spela match. Dom vann! Sedan for vi till piteå, när vi kom fram packade vi in väskerna i husvagnen. Sedan stack vi ut och checka lägget på havsbadet. Det var rätt dött, vad jag minns. Jag tror att vi lirade lite GH också i husvagnen. Senare på kvällen satt vi inne på hotellet och hängde. Sen stack vi till husvagnen och sovde.

Onsdag; Vi ställde klockorna på halv åtta för vi skulle in till stan vi halv 10, vi gick och morgonpissa, sen käkade vi frukost. Sen borsta vi tänderna och fixade oss sen stack vi in till stor staden, shoppade lite hårspray, ögonskugga, bh, troser. Ja, lite tjejgrejer. Vi tog en liten paus från shoppandet och satte oss och käka mjukglass inne i ett café. Sen stack vi till havsbadet och käka middag. Sen raggade vi runt lite, satte oss inne på hotelleten stund. Sen for vi till husvagnen och såg crowned och girlicious. Sen stack vi tillbaka till hotellet, hängde lite. Vi snackade med några trevliga norskar, jag minns inte om det var i onsdags elr vilken dag det var :P Sen stack vi till husvagnen och somna och sussade så gott i sängarna.

Torsdag; Vi gjorde nog inget spec den dan. Vi for med hilda (elina och hennes familj känner henne och hennes familj)till nimby's värld (ett lekland). Hon är typ 5 år. Hon sprang runt där och lekte i nån timme. Sen gick vi till husvagnen och käkade middag. Sen drog vi ett liten ragg som vanligt, hängde lite på hotellet :P Såg en snygg norsk ;) Vi lirade lite GH också tror jag. Vi gick och la oss senare på kvällen, sovde i nåra timmar.

Jag minns inte riktigt vilken dag och när allt hände, men jag försöker så gott jag kan :)
Jag fortsätter med fredan, lördan och söndan imorrn. Och så lägger jag in bilder ;) För nu orkar jag inte skriva mer, go natt! Hörs imorrn! :)
Kommentarer
Postat av: eelina

hhaha , agnes han var jävliigt snygg han i vit tröjan ;P

2008-07-03 @ 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0