Solen, vars är du?

sommar, sommar, sommar, när kmr den att komma? Har haft sommar lov nu i en och en halv vecka, utan en skymning av sol nästan :/ jag börjar bli less!
Jag hittade två ögonfransar idag och då önskade jag mig att det skulle vara sol och 25 grader varmt imorrn :P undrar om önskningen slår in? :O Förmodlingen inte, jag har hoppats att det ska vara sol nästa dag, men inte det. sen nästa dag, men inte det då heller i nåra dar, så varför ska det vara sol imorrn? :/ jag tänker fortsätta hoppas iaf, så kanske det händer nån dag att det ät sol ;)

Jag var med amanda ikv vi snackade en massa skit och käka godis, haha det låter typ som att vi äter godis hela tiden xD haha.
Vi tittade i en gammal kalender hon hade sen 2003, haha, det var skitskoj att läsa, hon hade stavat piteå summer games; piteå samer gjäms, oj vad vi skrattade xD

Vi hörs! Hej då :).
Kommentarer
Postat av: amanda

haha kugo en växlad

2008-06-16 @ 00:39:11
Postat av: agnes

Hahaha xD

2008-06-16 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0