Torsdag

Nyss ätit lite fiskpinnar och mos, det var min middag det. Jag åt lite tidigt för jag har träning ikv kl. 17.00, och man vill ju inte ha mjälthugg (om man nu skriver det så :S).

Jag sovde ju hos amanda inatt, vi såg ju fotboll och film, det blev så att vi for iväg och hyrde film, men regnet hade inte gett sig när vi hade tänkt att gå iväg, så då skjutsade amandas mamma oss.
Gud så spännande det var när matchen skulle börja, man satt med en sverigeflagga i högra handen och dricka i vänstra handen. Man försökte hålla hoppet uppe när Ryssland gjorde första målet, men sen då kom andra, och då sjönk hoppet verkligen. Jag tyckte inte att Sverige hade kontakt med varandra på plan, men vad vet jag? Jag är inte nån direkt expert på fotboll :P Jajja, det var synd iaf att Sverige åkte ut.
Efter vi hade sett fotboll så satte vi oss vi datorn en stund. Sen fixade vi lite kvällsfika och gick ner till hennes rum och såg film. Vi hyrde två filmer, men vi såg bara en, vi orkade inte se den andra.


Humor från tv4 och           Fikat                                   Amanda
Blackout.


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0