Beslutångest number 1!

Man kan säga att jag har beslutångest om i princip allt! Jätte jobbigt! Det kan vara allt från vad jag ska köpa för godis till kläder. Vad jag ska göra först och vad jag ska göra sen. Jag brukar alltid vilja ha allt i ordning, så att allt är fixat och klart. Jag brukar också ibland försöka planera vilken dag jag ska ha dom kläderna och så.. :P haha.

Träningen gick fint och matchen är på lördag. Nu vet jag! :D Ikväll är det Grey's Anatomy kl 21.00! Bonde söker fru och Make me a supermodel är samtidigt, så jag vet inte vad jag ska se?!

 !

?   ?
Jag kan ju inte ens bestämma vilket program jag ska se!

Jag har haft jätte ont i halsen idag! :S Men något som är däremot mycket roligare är att min kusin har fått ett barn idag! Grattis! :D Nu ska jag plugga engelska, bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0