Det gick åt helvete..

Färgningen alltså. Gud, jag vill bara sluta färga helt! Men roligt om man har typ en decimeters svart utväxt i ett blont hår? Nja... Men här kommer mardröms-färgningen i bilder:


En före-bild.


Min utväxt. En flagga eller? :P


Det var där det började..


Det kanske inte ser så hemskt ut här, men det var grått-lila! Fast en del passar ju i grått hår, faktiskt rätt så coolt med det ;) Men jag passar inte i det! Man ser på bilden här uppe när jag har färgen i att det var lila :S När jag såg resultatet, vart det akut till konsum med mössa på och köpa avfärgning.


Jag såg förbättringar direkt! :)


Det slutgiltiga resultatet.


Man får ont i ögonen av att se på bilden, haha :P Utväxten vart nu gul efter avfärgningen, men jag sparade slingorna från bajs-packetet med både färgning och slingor (det var av färgningen det blev grått-lila). Så jag kanske tar och her slingorna i utväxten :)

Oj, ugly betty har börjat! Tjao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0