Fredag

Va? Är det redan fredag?! Vars tog veckan vägen..?
Jag har varit i skolan idag, men jag mår inte toppen för det. Jag är lite snuvig. Just nu letar jag efter en vinterjacka. Kan inte gå runt med min älskade skinnjacka hela vintern :P Det var faktiskt snö imorse på gräsmattan! Jag och hanna for på intersport efter skolan, båda letar efter en jacka, vi testade samma jackor fast i olika färger, haha. Jag hittade en som jag gillade. En brun jacka! Efter det så for jag hem och jag och mamma gick ut med Zäta. Sen har jag käkat och sett tv. Jag har tänkt att ha en hemma kväll ikväll, känner mig trött å så.. Och så är det ju match imorrn! Måste kämpa mig upp kl 06.00, för mini-bussarna åker iväg mot Övertårneå kl. 07.00.


Det här på isladans fotbollsplan imorse! Jag tog den här bilden med min mobil..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0