Jag fryser!

Vi har varit ute sedan sex till för ett tag sen, och kallt har det varit! Vi for först och åt på frasses. Sen gick vi till ishallen. Sen for vi till elina. Sen till Gielas, och det var där det började.. Hanna skulle träffa en som heter Timmy, och vi stod och vänta på han i två timmar typ! Vi höll på att dö! Fötterna var bort domnade, näsan rann och var knall-röd. Så att efter nästan ha frysit ihjäl så kom han. Jag och elina gick iväg och satte oss i ett lek-skepp som står på stranden för att vänta på hanna medans dom träffades. Då tog vi fram min chips-påse och börja käka chips! Haha. Men vi pallade inte vänta nå länge för vi var typ stelfrusna, så jag ringde min mamma som kom och hämtade oss! Hanna stannade kvar där efter vi hade dragit. Jag vet inte hur länge men hon överlevde nog kylan! Haha. Imorrn är det match mot antnäs hemma, hoppas vi vinner! God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0