27 april

Tjo =)

Nu regnar det och det har gjort det hela dagen. Inte spöregn, men regn har det varit ialla fall. Tråkigt. Men jag förstod att det skulle komma, eftersom det har varit så bra väder nu i många dagar :P. Idag på glädjekällan fick jag inte göra mycket. Åt mest hela tiden, jag höll på att  spricka! Hahah. Jag har ätit varm macka, choklad tårta, småfika :D.

När jag hade slutat för dagen gick jag på stan. Hittade en snygg tröjja från gina tricot som jag har velat ha, men den fanns inte i min storlek. Så jag funderar på att beställa från gina, för det finns lite annat jag vill ha från gina men som inte finns här =). Sen vandrade jag runt på stan lite mer och hittade ett par ljusa stuprörsjeans och ett par ljusa jeansshorts från cubus. Skitsnygga!! :D Jag ska köpa nåt av dem, har inte råd till båda :( hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0