28 april

Hej hej! Jag for som vanligt till stan efter jag har slutat ;P. Och kom tillbaka därifrån för ett tag sen.

En kille som jag jobbar med på glädjekällan, pavel heter han, han pratar väldigt mycket om sitt liv, och hans kompisar o så. Jag brukar ju stå och lyssna och låtsas bry mig (ialla fall). Men när jag ska berätta nåt, han bryr sig inte ett skit! Han tittar bort, och lyssnar inte ens typ, haha.

T ex igår; Jag tror det var "with every bit of me" som spelades i radion, och så berättar jag för pavel att kevin borgs tjejs föräldrar bor på våran gata, och att han brukar vara där och att man har sett han o så. Och han bryr sig inte ett skit alltså! För det är ju ändå lite coolt lixom ;D. Sen berättar pavel att markus fagerwalls pappa är körlärare (eller nåt sånt) till hans kompis tjej. Vadå, som om det är nåt? Haha. Typ markus fagerwalls pappas kusins barns låtsas-kusins barns farfars tremenings systerson är körlärare till en som går i min brorsas klass. Haha, nä skojjar bara :P men ni fattar nog, det är lite irriterande =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0