Cirkusar

Jag såg lite av cirkus maximum tidigare. Jag tycker det är underhållande när människor gör massa olika konster - volter, skojjar till det... Men jag tycker inte det är underhållande när man ser djur göra olika konster.

Jag kan slå vad om att inget djur tycker om att vara på resande fot hela tiden. Åka runt till olika städer, och platser. Och ska behöva lära sig en massa konster genom misshandel. Blir bara ledsen när jag ser de stackars djuren göra sina konster, som dom helst skulle slippa göra. Att dom ska behöva lida, för att underhålla vi människor?! Det är helt sjuk!

Jag är en djurvän och bryr mig verkligen om djur. Så därför tar jag åt mig av det här. Jag ville bara berätta att jag tycker sånt här är fel. Så fel.
Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: gud vad roligt :D

det betyder guld!

2009-04-13 @ 19:58:18
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0