Hej på er!

Jag och zäta-pluttem mötte upp amanda tidigare på ishallen. Och så gick vi först till underverket för amanda skulle köpa en foundation. Jag hade inte tänkt binda fast zäta där ute först, men jag gjorde det för jag skulle bara följa med amanda in på underverket en snabbis och så kunde jag se zäta genom ett föster. Hon som äger affärer sa att vi kunde ta in honom dit, för här kan ju ingen allergiker ändå vara för det finns ju en massa parfymer och sånt. Så jag gick ut och hämtade in zäta i butiken.

Sen gick vi på marknaden och kikade runt. Det kostade bara 50 kronor att byta batteri på sin klocka så det gjorde jag. Så nu funkar min fina klocka! =) Klockan 13.00 skulle amanda jobba i kiosken på sporthallen, så när klockan var strax före ett jag vi dit och sen vandrade jag hem. Och förfrös fötterna!


Det var lite kramsnö ute nu och eftersom zäta är så hårig kan det bli små snöbollar som fastnar i hans hår. Så jag var tvungen duscha bort dom när vi kom hem.


Här ser man hur lurvig han är under tassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0