Hemma

Hej hej!

Idag på praktiken, fick jag stå lite i kassan och så råkade jag trycka fel. Och då skulle oxana, min "chef", hjälpa mig med det och då börja kassan krångla och allt. Och allt hände under lunchtid, när det var som mest folk :S. Lilla oroliga jag kliver bort lite från kassan, och så säger oxana lite argt; "du ska inte stå i kassan nå mer idag". Undra om man fick lite skuldkänslor då? Men jag fortsatte dagen lite orolig och med skuldkänslor, men jag bad om ursäkt lite senare och då sa hon att det var okej och att det brukar hända henne också, så det kändes lite bättre då =)

När jag kom hem hade jag fått lite post. Chic, omdömmerna och min svenska uppsats. Säger bara en sak; svenska är inte min grejj :D. Kunde knappt läsa uppsatsen för alla rättningar lasse gjort, hahah. Det var inte stavfel utan skrivfel och grammatikfel o så. Hahah =)



Snart blir det pizza, sen ikväll blir det att vara med brudarna och kanske marcus och kalle. Var ju ett tag sen vi var med dom =) Kram
Kommentarer
Postat av: Cajsa

God morgon sötaste! allt bra med dig? :)

Skulle du kunna vara en ängel och rösta på mig till veckans blogg? tmp=db62bbdb906cd737e086c5a7c3c12df0ce78b0d3" rel="nofollow">http://tmaa.blogg.se/2009/april/veckansblogg-1.html?tmp=db62bbdb906cd737e086c5a7c3c12df0ce78b0d3 Tävlingen avslutas i morgon och det skulle betyda massor om du kan göra det! :D Jag är nummer 9! :)

xx Cajsa

2009-04-25 @ 09:51:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0