Last night

Vi var ju som sagt hemma hos minna igår och systemkameran var med! Igår var vi; jag, minna, hanna, elina, amanda, emelie och bea =) Och vi hade skitkul! Vi började med att käka pizza, jag vräkte typ i mig, haha. Sen vart det presentöppning och jag fick jättebra presenter! Tack så mycket <3 =) Efter det basa vi musik, partajjade, satt och prata, käka chips och drack dricka...! :P Och lite senare in mot natten sjöng vi singstar och spelade buzz. Skitskojj!


Här käkar vi pizza!


Min present som innehöll...


En tidning, godis och en frisör-hårprudukt för lockigt hår! =D



Här öppnar minna sin present! =)


Och här öppnar jag min ;)


Gött ^^


Skojj!

Några pics =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0