Morsning korsning!

Vädret är väl sisådär idag. Det är bara 2+ grader och det är några moln här och där. Jag hade gärna velat att det skulle vara varmare och bättre väder. Jag vill använda min jeansjacka! :D

Jag kom i sängs klockan 00.15 inatt men jag kunde inte sova så jag satte mig vid datorn och åt godis istället ^^. Jag vet inte riktigt när jag somnade men jag tror det var kring 01.30? Så idag är jag också trött...

Idag åker jag hem. Bussen går klockan 14.15, så jag är hemma vid 16.00. Så vi hörs väl efter fyra då =) Kram

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; vad kul! :D

Idag ska jag ner till Mellbystrand och vara där hela helgen sen få jag se vad jag hittar på :D

2009-04-30 @ 11:37:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sara

sv ; Okej. Jag ska dit med nästan alla mina vänner , alltså till majbrasan och nu ska jag till t- bannan.

2009-04-30 @ 15:00:06
URL: http://aaras.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0