Till kyrkan

Hej! Snart ska jag och mamma åka iväg på gudstjänst. Jag har avklarat 8 av 10 gudstjänster, så det här blir den nionde ;) För er som inte vet så måste man ha varit på 10 gudstjänster innan man konfirmerar sig =)

Jag har ju glömt att berätta om igår! Det var jag, amanda och minna. Vi var här hemma hos mig och vi hade tänkt se "grey's anatomy" men det var ju ishockey så vi kunde inte se det. Så vi såg "crossroads" istället. Skitbra film! Sen såg vi "sex and the city", snackade, skrattade och fotograferade med systemis ;P.

Jag har haft träningsvärk hela dagen från löpträningen igår. Stel som en pinne har jag varit, hahah. Nä, nu måste jag åka! Sen ska jag vara med kompisar efter gudstjänsten! Puss =)
Kommentarer
Postat av: emely

Vad kul att du konfirmerar dig. Det gjorde jag med, riktigt roligt att träffa massa kompisar. Dock fanns de ju vissa undantag haha ;)

2009-04-10 @ 10:46:25
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej, vad ska du göra i påsk? ;) Nått kul? ;)

Ha en underbar påsk iallafa.. ;)

2009-04-10 @ 13:39:20
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0