Tjejkväll i piteå imorrn!

Yeey, det är så det blir! =) Jag och kanske hanna och minna ska dit imorrn. Emelie och elina är redan där så vi ska väl träffa dom där! :) Det är inte säkert att hanna eller minna skulle följa, men jag ska dit. Jag hinner inte blogga imorrn. Jag börjar klockan 08.20 och slutar egentligen 15.50 men jag ska vara hos tandläkaren klockan 15.00. Sen får jag se hur lång tid det tar hos tandläkarn, om jag far direkt till busstationen eller först hem och sen till busstationen. Bussen/bussarna går klockan 17.30 och man får åka gratis! :P

Nu ska jag duscha. Ni får ha det så bra, så hörs vi på fredag efter jag har slutat! =) God natt!


Slänger in en gammal bild ;)
Kommentarer
Postat av: Randy

Vilken härlig bild!

2009-04-01 @ 21:17:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0