3 bilder från kvällen

Här sitter jag mitt i natten :P. Jag kom hem för ett tag sen och då gjorde jag kvällstoaletten, d.v.s tvätta bort sminket, pissa, borsta tänderna och tog ut linserna ;D Ikväll var vi samma som igår, och vi var hos hannas mamma. Vi hade tänkt börja se en film, fast vi pratade mest så vi bestämde oss för att sluta se filmen. Så istället åt vi en god "kladdkaka" som amanda bakat ;), hade skojj och pratade! I slutet av kvällen började vi spela en massa gamla godingar :D


Diggar bilden! Minna räcker fuck-you från vänster och kalle gör peace-märket från höger och jag ser allmänt konstig ut bara, hahah! ;D



Hahah :D

Imorrn klockan 11.00 ska jag och mamma till kyrkan. Efter det har jag avklarat mina 10 gånger! Marcus skulle också dit, så man stöter väl på han där då :P Nu ska jag sova! God natt ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

buhu kladdkakan.. :(

2009-04-26 @ 12:12:58
Postat av: agnes

Sv: DEN VAR GOD! I promise =)

2009-04-26 @ 13:26:30
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; tack så mycket :)

kul att du gilla bilderna :D

2009-04-26 @ 14:21:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0