Säg till!

Jag fundererar om jag ska göra om min design och allt. Jag ska nog byta tema också. Hela min bakgrund, där mina inlägg är och där arkiven, kategorierna och de finns, allt det smälter ju liksom ihop. Och eftersom min bakgrund är ganska mörk och jag skriver ju med svarta bokstäver är det kanske svårt att se och läsa min blogg. Jag fick en kommentar om det för ett tag sen och jag tycker det är bra att hon sa till =) Så jag undrar om ni tycker det är svårt att läsa min blogg? Och vilka färger tycker ni jag ska ha i min blogg? =) Säg vad ni tycker, jag vill veta! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, du borde ändra designen =) men ta typ nå somriga färger, ? :P

2009-04-06 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0