Hahaha

Två svenska tjejer ~17 sitter på uteserveringen och diskuterar hur de ska undvika tiggare som kommer fram till borden.
Tjej 1: De frågar ju alltid om man förstår tyska eller engelska, så vi borde ju svara på ett annat språk.
Tjej 2: Ja! Vi svarar på franska.
Tjej 1: Men jag kan ju inte franska…
Tjej 2: Eller jag vet, ryska! Typ ba "Njet". Jag kan säga hej på ryska också.
De övar en stund på att säga hej och nej så det låter ryskt nog. Efter ett tag stannar tjej 1 upp.
Tjej 1: Eller så svarar vi bara på svenska…

Ett gäng tjejer ~13 pratar om siamesiska tvillingar.
Tjej 1: Jag har hört att de kan känna på sig när den andra är i fara.

Tre kvinnor ~30 sitter på tunnelbanan och samtalar. En av kvinnorna pratar om hur hemskt det är med otrohet.
Kvinna 1: Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot Rikard. (Tystnad) Nej, jag menar Jonas!

TJUVLYSSNAT.SE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0