Julafton 09



Klapparna!


Julmust!


Julmaten! Jag är alltid så tråkig när det gäller julmat - kolla bara in tallriken närmast..


Julklappsöppningen! Fr v. Pappa, Johan (syrrans kille), bror, mamma och syster =)


Bror när han öppnar ett paket som innehöll "Scrubs" säsong 8!


Och just nu är vi alla lite trötta ^^ Alla har lagt sig förutom jag, haha.

Det har inte riktigt känts som julafton idag för hela december har gått jättesnabbt så man har inte hunnit med, haha. Jag har ialla fall haft en jättetrevlig och rolig dag med familjen ♥. Mitt i all den glada juletiden kan jag inte låta bli att tänka på dom som är ensamma.. Jul är en tid då man ska fira med nära och kära och jag tycker så synd om dom som inte har någon att fira julen med ♥

Nu ska jag sova! Kan visa det jag fick i julklapp imorgon. God natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0