10 februari - TISDAG

Hej! Idag for jag och hanna på samhället efter skolan och tittade runt. Jag hittade en t-shirt (ni vet den där då heidi klum står vänd med ryggen och räcker fuck-you?) som jag kanske ska köpa eller få av mor och far :). Hanna köpte en concealer på underverket och en chipspåse på konsum :P Klockan 15.30 mötte jag upp pappa på lindqvist. Han skulle köpa nå jeans och jag skulle vara smakråd. Han lånade hem fyra jeans, så vi får se vilka han väljer :)

Jag for på basket-träningen igår and i sucked! Hahah, nämen allt blev bara fel när jag passade o så. Men det kanske berodde på att jag var lite "nervös" eftersom pojkarna och dom äldre tjejerna var med och spelade. Men det var ändå ganska kul. Får se om det blir nästa måndag också :)



Idag har det varit fint fint väder och inte så kallt :)
Kommentarer
Postat av: eliiiiiiinah

vill också ha den dära tröjan ;b

2009-02-10 @ 18:39:20
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: agnes

okej, den är skitsnygg! :)

2009-02-10 @ 19:51:40
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0