15 februari - SÖNDAG

Hejsan svejsan! Jag sitter här fortfarnade i pyjamas. Min pyjamas är så skön! :P Idag har jag inte gjort mycket, sett tv och suttit här vid datorn.

Idag skulle jag egentligen ha farit och sjungt med konfagruppen i kyrkan klockan 11.00, samling 10.30. Men det var alldeles för tidigt, så det sket jag i. Sovde ut istället :)

På morgonen var det fint väder. Soligt och vackert! Men det har försvunnit nu medans jag suttit och degat framför datorn. Synd... Det är fortfarande inga moln, men solen verkar ha försvunnit. Och det har blivit kallare.

Resten av dagen vill jag inte vara en soffpotatis. Utan jag vill hitta på nåt! Vara ute och göra något! Hör av er om någon är intresserad av att hitta på något med mig :P Ciao!


Imorse mixade jag lite glass, mjölk, kiwi och banan och det vart min frukost! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0