2 februari - MÅNDAG

Jag hade tydligen inget kemi-prov idag! Jag hade fått för mig att kemi-provet var idag, men det var visst på ondag :P Tur för mig! Då hinner jag plugga lite mer :) Matte provet handlade om procent och diagram. Jag vet att jag ialla fall har ett fel på provet, men annars känns det som det gick bra.

Efter skolan gick jag och minna till biblioteket. Jag hade reserverat första boken av twilight böckerna, för jag hade tänkt lämna tillbaka den boken jag hade lånat av malin till hon. Men hon sa att det var okej att jag lånade den, så jag behövde ju inte boken då. Men minna behövde den för ett skolarbete. Vi ska skriva om en valfri bok, tror jag det var. Hon är på VG/MVG och lilla jag har inte ens gjort G! Bra där ;P hahah. När vi ändå var där på bibblan passade jag på att reservera andra twilight boken - när jag hör din röst. Peace out! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0