20 februari - FREDAG

Hej! Engelska-provet gick bra. Det enda som var lite svårt var adverben, reflexiva pronomen, och nå texter vi skulle översätta. Men annars gick det fint :)


Vi hade ingen bild idag så vi fick sluta efter lunchen. Men innan jag och minna hade tänkt gå och äta så gick vi på intersport. Jag skulle titta om det fanns nå bikinis, men det fanns bara en massa badräkter. Så jag och mamma ska nog beställa från hm istället. Har hittat nåra snyggingar där ;P Sen for vi på konsum, där vi köpte godis. Sen hade vi tänkt gå och äta lunch, men då träffade vi på elina och amanda. Vi hade ju tänkt köpa present till hanna efter skolan men dom hade inte slutat än, så vi pratade ihop oss ett bra tag inne på konsum. Sen stack vi på underverket och köpte en present där. Sen började amanda och elina om och jag och minna köpte resten av presenterna på konsum. Hoppas hon blir glad för presenterna! :)

På konsum träffade jag och minna på marcus och kalle som handlade till hannas tårta. Efter vi och dom handlat färdig tog vi sällskap hem. Minna svängde ju av efter en bit för att fara hem och jag hade inget för mig så jag följde med kalle och marcus hem till marcus för att hjälpa dom att baka tårtan. Tårtan vart jätte bra! Efter vi bakat klart spelade vi kort :) Jag lyckades vinna "neger" en gång! Hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0