24 februari - (FET)TISDAG

Hejhej! Hör av mig lite sent här men skitsamma! :P Just nu lyssnar jag på Misery Business med Paramore.

Efter skolan var det ju konfa. Om ungefär två och en halv vecka åker vi på konfa-läger i jäkkvik! Det ska nog bli kul :) Vi brukar ju alltid börja med avslappning, och jag lyckades somna idag! Så himla skönt, men då resten av konfan gick jag runt som en zombi typ :P

Idag är det fettisdagen! Men jag är inte så förtjust i semlor så det blir inga såna för mig. Och inte heller är jag förtjust i att plugga inför ett prov! Har nämligen svenska-prov imorrn. Handlar om svenska författare - vilhelm moberg, karin boye... Inte kul! Och på tal om prov. Vi fick tillbaka vårt engelska prov idag och det var ett MVG på mitt! :D. Det känns bra. Hoppas det kommer gå lika bra imorrn på svenska-provet fast det är bara ett G-prov, och på fredag då vi har so-prov!

Nu ska jag ta och plugga! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0