27 februari - FREDAG

Äntligen LOOOOV!!

Hej hej! So-provet gick bra känns det som. Det var ganska svårt, men det flesta kunde jag :) Diktanalysen hann jag göra klar i sista sekund, men jag tror jag skrev lite för lite. Det var en VG/MVG uppgift men jag hoppas det räcker till ett VG ialla fall :)

Efter skolan föjlde jag med emelie hem till henne. Jag skulle hjälpa henne med att fixa en header, och resultatet vart ju bra :) Sen gick vi iväg till dollar, jag köpte en ansiktsmask och hon köpte nå godis. Sen gick vi tillbaka till henne, och satt vid datorn och spelade kort. Vi spelade chicago, och jag fick en färgstege och dum som jag är säger jag det till henne och hon vinner spelet! :P Hahah. Sen kom min mamma och pappa och hämtade oss. Vi körde emelie till hennes mamma och vi körde hem till oss. Nu kom pappa hem med pizza. Det blir gott! Ikväll blir det gänget hos lewaander. Roligt :) Ha det! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Det var jätte snällt tack :D

2009-02-28 @ 12:12:16
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0