4 februari - ONSDAG

Hej! Nu sitter jag och äter nudlar. Igen. Hahah, ingen är hemma så jag gjorde mig nå nudlar ;P Och så hade jag så lite tid för när jag kom hem vid 15.10 la jag mig i sängen och somnade! Vaknade sedan vid 16.00 och då klev jag upp, kom på att jag skulle äta, gjorde mig nå nudlar och nu sitter jag här.

Kemi-provet gick bra. Svarade på alla förutom en, men annars gick det bra :) Men det behöver ju inte betyda att jag kommer få rätt på alla jag svarade på, men några poäng lyckades jag nog skrapa ihop ;)

Nu måste jag äta klart, för snart kommer elina och hämtar mig för det är träning klockan 17.00. Hörs senare!



Kalle idag med min jamaica-mössa, hahah ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0