9 februari - MÅNDAG

Idag drog skol-veckan igång, och jag hade tva hålor idag. Först på morgonen när vi egentligen skulle ha idrott. Och senare på biologin. Den här veckan började bra ;P Fast det som var lite pissigt, var att vi fick veta att vi hade hålan när vi hade kommit till idrottshallen. Om man hade fått vetat det i fredags kunde man ju ha haft sovmorgon!

Hanna brukar ibland slumra till på lektionerna. Så idag på engelskan eller svenskan sa vår lärare till hanna;
"nästa gång jag träffar din mamma så ska jag prata med henne." Nåt sånt, och så flinar han lite.
och då säger hanna:
"men jag blundar bara!!"
Då börjar vi alla skratta och så visar läraren hur hanna brukar se ut när hon slumrar till!
Så jävla bra där hanna! "jag blundar bara".
Hahah :D

Idag är det iskallt ute! När man är ute känns det nästan som spikar trycks in i huden! Det är 23 minusgrader ute nu... Burr!


Bild som jag tog i fredags.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0