Förlust och asiatiskt buffé

Hej! Matchen förlorade vi, men vi var jätteduktiga! Vi kämpade på jättebra men vi tog ändå inte ikapp dom. Jag tror resultatet vart 60-70, och det var en riktigt jämn match, så det var synd att vi förlorade! Jag tyckte vi förtjänade att vinna :)

Efter matchen for jag hem, duschade, klädde på mig och fixade mig. Min brorsa kom hem igår så efter jag hade duschat och allt efter matchen for jag och hela min familj ut och åt på laponia :) Det var visst asiatiskt buffé idag. Jag som trodde det skulle vara taco buffé! Den asiatiska buffén var ganska god... Men den var väääldigt stark, kan jag säga :P Sen for jag med the family på konsum och köpte nå godis till ikväll och fika tills imorrn.

För det är nämligen borta-match imorrn mot dundret! Bilarna åker iväg från torget imorrn klockan 07.00 mot gällivare. Lååång resa, typ tre timmar :S Och min pappa ska köra ena bilen! Pinsamt... Han kommer skämma ut mig! Men ialla fall förra gången vi mötte dundret vann vi!! Yeey! Hoppas vi vinner imorrn för det var ju ett tag sen vi vann en match nu :P

Men nu ska jag ta och avrunda. Ska packa lite tills imorrn, och sen försöka lägga mig tidigt :) Kram kram ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0