Guitar Hero Rock Band

Igår var vi hemma hos elina och såg film och spela GHRB.

Först gick jag, amanda, emelie, minna och hanna n och hyrde film och köpte godis, chips och dricka. Sen gick vi till elina och där var hon och hanna L. Vi hade tänkt att börja se filmen "från andra sidan". Men den funkade inte! Så jag ringde till min pappa och sa att när han slutade skulle han komma förbi med "an american hunting". Så vi såg den istället. Sen basa vi musik och partajjade! :D Sen skulle vi spela GHRB och först funkade inte ena gitarren, men vi fick den att funka tillslut :) Sen tog batteriet slut i andra gitarren, hahah. Men vi bytte batterier så den funkade tillslut också :D Efter ett tag av spelande så tänkte vi sjunga lips men då funkade inte mickarna! Hahah, det var mycket som inte funkade den kvällen ;D Men vi hade mycket roligt och trevligt ändå! Tack för den kvällen brudar! :) ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tattar bilden (A) =)

2009-02-01 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0