hallååå

hej amanda här ;D  vi är hemma hos marcus just nu  jag hanna agnes & marcus, kalle for just.  vi har sett film & fetat oss har ont i magen nu.. ;/ men nåja marcus har ju "bondgård"  hemma hos han  katt,hund & kanin , Eddy hunden deras är goode stor men tur han är snäll ;).  Måste bara säga  att vi var kungar idag i gällivare!!. Just nu så spelar dom mario på nitendo ( det äldsta)  så jag sitter här och prövar blogga kanske att man skaffa bloggggg sen fast ska nog inte heta namnet som marcus ville att jag skulle heta ;> . Men nu ska jag vara social med dom andra, men hare bra puzzhejs / amanda :-)

 
 så bra ;>



marcus favorit låt ;)
Kommentarer
Postat av: Marcus.

Not;P haha

2009-02-19 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0