Igår

Hej! Ja, igår då.... Jag for med bussen klockan 08.10 och var framme vid 09.45. Då vandrade jag runt lite eftersom affärerna inte öppnat än. Sen vid tio började jag gå runt i affärerna och leta kläder. Klockan 11.20 skulle jag vara hos tandläkarn så jag börja gå iväg dit vid tio i elva. Hos tandläkarn la dom på nå plast på mina tänder längst in på överkäken, så jag inte kan bita ihop. För när jag biter ihop hamnar mina tänder i underkäken emellan mina två tänder jag har där bak och framtänderna, så jag sätter ju typ "stopp" för tänderna där bak så dom aldrig får nån chans att komma fram i jämns med dom andra tänderna :P Så det är jätte svårt nu när jag ska tugga eftersom jag inte kan slå ihop tänderna :/ Men jag var ialla fall klar hos tandläkran på 20-30 minuter. Då gick jag tillbaka in till stan och hittade mig en bh. Jag skulle hem med bussen klockan 14.25 så vid 13.50 åt jag mat på sunes som ligger brevid busstationen.

Jag kom hem vid 16.00 då hämtade pappa mig på busstationen och så for vi och köpte den där heidi klum t-shirten åt mig på mimminett :) När jag kom hem åt jag mat, packade och bytte om och for på träningen klockan 17.00. Vi fick sluta 17.50 för våran tränare eftersom vi skulle hinna duscha och allt innan 18.25. Så vi slutade träningen då och så duscha vi och fixade oss. Klockan 18.25 stod vår konfa-ledare utanför för att köra jag, minna och åsa till församlings-hemmet.

På församlinghemmet skulle vi ju träffa dom från mariestad och dom från glommers. Först fick vi fika, sen lekte vi leker och så avslutade vi med att gå till kyrkan och sjunga o så. Det var en kul och trevlig dag men stressig :)

Mina köp:


H&M


Mimminett (spank)

Nu ska jag äta sen på träning! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0