Imorgon

Hej! Imorgon ska jag ju som sagt till piteå. Jag ska till tandregleringen. Jag ska komma tillbaka dit var sjätte vecka ungefär, för att titta till tänderna. Dom har också sagt att jag ska få tandställning i underkäken, men jag fattar inte riktigt varför jag ska få där, för jag har raka tänder i underkäken. Det är bara i överkäken det är lite "hullerombuller" :P hahah.

Det känns ganska härligt att få åka till piteå var sjätte vecka! Jag åker dit helt gratis och får shoppa och slippa skolan! Härligt, härligt ("men farligt, farligt") :P

Jag kommer hem med bussen klockan 16.00, då blire snabbt hem! Käka, byta om, packa, och fara på träningen klockan 17.00. Träningen slutar klockan 18.00. Då blir det också att stressa! Ska hinna duscha, klä på mig, sminka mig/fixa mig på 25 minuter! För 18.25 står min, minnas och åsas konfa-ledare utanför gielas och väntar på att köra oss till församlingshemmet - där vi ska träffa konfrimanderna från mariestad klockan 18.30. Stressigt värre! :P

Jag kommer inte ha tid att blogga under dagen. Vi kanske hörs på kvällen :) Ha det bra ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0