Sovmorgon

God morgon! Jag steg upp lite sent imorse, typ 07.15. Men ingen stress kände jag ;P Utan jag gjorde rostade mackor och oboy i lugn och ro, och åt det i lugn och ro och helt plötsligt var klockan 07.45. Och jag hade inte borstat tänderna, satt på mig linserna eller bytt om. Utan där satt jag i pyjamas och åt frukost, hahah. Jag var tvungen skynda på mig lite då och så tog jag en liten titt på mobilen och såg att jag hade fått två sms. Ett från kalle och ett från minna, där det stod att vi hade håla på gympan! :D Yes! Då kunde jag ta det lugnt igen :) Jag hann att duscha och sitta vid datorn, som jag vanligtvis aldrig brukar hinna på vardagsmorgonen.

Jag börjar om klockan 09.40 med matte. Jag har två matte-lektioner på måndagar! En på morgonen och en på sista lektionen. Vi hörs när jag kommer hem i eftermiddag! :) Ciao!


En bild från i lördags när jag lirar GH! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0