7 februari - LÖRDAG

God morgon! Jag vaknade vid 11.30, då steg jag upp och käka frukost, and now I'm here! ;)

Igår började vi vara hemma hos hannas pappa. Där såg vi "let's dance" och "hjälp!". Fast vi såg egentligen inte så mycket av det. Vi satt vid datorn och dunka musik istället :P Sen vid 23.00 då skulle hanna och amanda fara till viktor, så minna och elina for hem men jag, emelie, marcus och kalle for hem till marcus! Asså marcus hund eddie, så himla söt! Alldeles stor, fluffig och go' ! ^^ Men det var så synd om han, han har fått en inflamation i tassen så han haltade. Stackarn :( 
Vi började se en film - "blonde and blonder", men den var seg så vi pallade inte se den. Vi gick ner till marcus rum och spelade GH istället :) Jag ägde! Klarade två låtar på medium, hahah. Och så tittade vi igenom gamla fotoalbum. Vi hittade några roliga gamla bilder! :D Sen for jag, emelie och kalle hem vid 01.30, 02.00.

Nu ska jag ut och gå med min lilla håriga hund :P
Kommentarer
Postat av: emelie

haha jo du ägde ;p

2009-02-08 @ 12:21:49
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0