Nu ska jag duscha

Heheh, jag har inte duschat än! Har inte pallat eller haft tid :P När jag kom hem från träningen satte jag mig ner vid köksbordet och käka kakor och drack mjölk....hehe.... Sen gick jag upp till datorn och satt där till 19.50 för jag hade tänkt hinna duscha innan top model. Men det hann jag inte. Så jag såg top model oduschad och fräsch! ;P Efter det skulle jag duscha, men inte det. Då åt jag kvällsmat! :D Och så ringde hanna och ville ha hjälp med en sak. Hon hade samma uppgift som jag att ta närbilder och sedan mejla det till bildläraren. Men då vart det nå strul med mejlen men det löste sig. Så nu är hennes bilder också iväg-skickade! :) Hennes bilder vart skitsnygga! Men nu ska jag faktiskt ta och duscha. Sen träna lite engelska och franska. Och kanske se "dirty sexy money". Peace out and god night everybody! ;D
Kommentarer
Postat av: amanda

dirty sexy money!<3 =)

2009-02-04 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0