31 januari - LÖRDAG

Hej! Idag har jag varit i skellefteå med emelie. Mamma och pappa skulle fara och se hockey så vi hakade på och följde med, fast vi shoppade :) Minna och elina var också i skellefteå idag så vi gick och shoppade med dom lite :) Det var min brorsa som spelade och han råkade ut för en skada igen! För ett bra tag sen gjorde han illa sig i axeln och opererades. Och idag for samma axel ur led. Men eftersom han har opererat den axeln tidigare, så borde ju sånt här inte hända. Efter att han skadat sig for han, pappa och mamma till akuten, där röntgades han och fick en mitella för att vila axeln. Men han är hemma nu och har fått nå smärtstillande och så får man se vad som händer sen.

Här kommer det jag shoppade!:


Gina


Vero Moda. (Det var dom här spetsleggingsarna jag hade pratat om att köpa. Emelies mamma köpte dom åt mig idag, eftersom jag var i skellefteå.)


Gina + ett par svarta strumpbyxor som också var från gina.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0