Min syrra kommer hem idag!!

God morgon! Igår var jag med bästbrudarna! Först var vi hemma hos elina och såg let's dance. Sen stack vi till hanna och där gjorde vi seriöst världens roligaste film! :D Om ni vill se den så gå in på; enlewaander.blogg.se! Fan vad vi skrattade till den! Hahaha. Men den är inte så seriös, bara så ni vet ;)

Idag kommer min syrra hem!! Hon har ju varit utomlands nu i tre månader! Vi har pratat via telefon några gånger och mailat lite. Och nu kommer hon äntligen hem! :D Men jag kunde inte följa med mamma, pappa och zäta till skellefteå (anton är ju redan där så han följer ju med därifrån) och möta upp hon på flygplatsen. För vi har basketmatch idag och vi är, tror jag, tio spelare. Och typ hälften av dom är halvsjuka så därför är jag med. För jag kommer ju ändå  träffa hon sen ikväll, när dom kommer hem. Ååh vad jag har längtat efter henne! :D Nä, nu måste jag käka frukost!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0