14 januari

Hej. Jag behöver ny design på bloggen! Jag är less och den är ful. Och så vill jag ha en header, för kul att det bara står "Agnes Marklund" på min och alla andra har bilder o så.. :P Men jag har typ inte palla ta itu med det, men det ska jag göra! Haha :)

Snart är det basket träning och efter det ska jag och amanda och kanske nån till stanna kvar. För pojkarna har nämligen match klockan åtta och vi ska se den. Vi pallar inte fara hem först och sen tillbaka igen :) Men jag måste ta med franska-, engelska- och matteläxan för dom har jag inte gjort :P Och det ska vara klart imorrn. Förresten! Vi ligger inte sexa längre i serien utan fyra! Vi äger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0